Rondreis Ger & Diety.reismee.nl

Welkom

Welkom op mijn Reislog!

Geplaatst op 10-10-2014

Hallo en welkom op ons reisverslag.

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuweverhalenenfoto'svinden, en viade kaartweet je altijd precies waarwij onsbevinden en waarwijzijngeweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaanmaken vind je inhet profiel.

Wij zien jullie graag terug opons reisverslag en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Ger & Diety

Betty en Fokke

Wij zijn ondertussen de 15de, zijn jullie ondergedoken? Of is er ergens een knik in de kabel. Wij branden van nieuwsgierigheid hoeveel emmers bier jullie al geturfd hebben. Ondertussen belde jouw grote vriend Theo en ben ik nu maar aan de wijn gegaan, een glaasje dan natuurlijk.
Wij kijken uit naar een nieuw bericht en jullie veel plezier.

Diety de Vries

Wij laten het turven maar achterwege luitjes te veel werk. Wat de emmers wijn betreft niks is hier te gek dus ook dat is mogelijk. groetjes van ons Diety